Groza saturs

Grozs ir tukšs
  • Profile
  • Vēlmju saraksts
  • Cart
    Grozs ir tukšs

Pirkšanas nosacījumi

1. Pirkšanas Nosacījumu piemērošanas joma

1.1. Šie pirkšanas nosacījumi (turpmāk tekstā – “Pirkšanas Nosacījumi”) ir attiecināmi uz visiem pirkumiem, ko veicat, izmantojot Mebeles1.lv (turpmāk tekstā - “Tīmekļa vietne”). Jūs piekrītat šiem Pirkšanas Nosacījumiem saistībā ar pirkumu, kuru jūs noformējat, izmantojot Tīmekļa vietni.

1.2. Vienošanās tiek slēgta starp jums un SIA Eurotrade1, reģ.nr..:40103665706, Maskavas iela 497, Rumbula, Stopiņu pag., Ropažu nov., LV-2121 (turpmāk tekstā – “Pārdevējs”, “mēs”, “mums” vai «mūsu»).

1.3. Jūs varat sazināties ar mums:

 

2. Pasūtījumi

Lai pabeigtu pirkuma procesu, jums jābūt tiesīgam/tiesīgai noslēgt līgumu saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem. Parasti tas nozīmē to, ka jūs esat pilngadīgs/pilngadīga un rīcībspējīga persona saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem vai juridiska persona.

 

3. Pasūtījuma apstiprinājums

3.1. Kad būsiet pabeidzis/pabeigusi pirkuma procesu, jūs saņemsiet automātisku pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu, kas būs apstiprinājums tam, ka esam saņēmuši jūsu pasūtījumu. Pasūtījuma apstiprinājums nenozīmē, ka ir noslēgts juridiski saistošs līgums. Juridiski saistošs līgums tiek noslēgts tikai tad, kad saņemat galīgo piegādes apstiprinājumu. Mēs varam noraidīt jūsu pasūtījumu pirms piegādes apstiprinājuma saņemšanas. Mēs iesakām saglabāt galīgo piegādes informāciju, lai atvieglotu turpmāku saziņu ar mums.

3.2. Jums ir pieejami vairāki varianti kā pasūtīt mūsu preci, ieskaitot pasūtījumu bez reģistrācijas mūsu internetveikalā, pasūtījumu ar reģistrāciju mūsu internetveikalā, pasūtījumu ar telefonzvana vai e-pasta starpniecību vai pasūtījumu klātesot – mūsu birojā.

3.3. Lai mēs varētu apstrādāt un piegādāt jūsu pasūtījumu, mēs lūgsim norādīt jūsu vārdu, uzvārdu, piegādes adresi, tālruņa numuru un e-pasta adresi. Lai iegūtu papildinformāciju par to, kāpēc mums ir nepieciešami, kā un kur mēs izmantojam jūsu personas datus, lūdzu, skatiet mūsu Privātuma politiku, un tas, ka jūs izlasījāt un piekrītat mūsu Privātuma politikai, ir priekšnoteikums, lai mēs varētu apstrādāt un nosūtīt jūsu pasūtījumu. Gadījumā, ja jūsu personas dati, kas nepieciešami pasūtījuma apstrādei, ir mainījušies kopš pasūtījuma veikšanas pie mums, jūsu pienākums ir informēt mūs, tiklīdz notiek izmaiņas, lai mēs varētu pareizi apstrādāt jūsu pasūtījumu bez kļūdām vai kavēšanās.

 

4. Cenas un informācija

4.1. Ar pirkumu saistītās cenas tiek noteiktas atbilstoši jūsu pasūtījuma faktam, izmantojot Tīmekļa vietni. Visas cenas ietver piemērojamo PVN. Cenās nav iekļautas montāžas un uznešanas pakalpojuma izmaksas, kas tiek noteiktas atsevišķi.

4.2. Gadījumā, ja cena vai informācija par Tīmekļa vietnē ievietoto preci neatbilst patiesībai, un jūs secinājāt to vai jums vajadzēja secināt to jūsu pasūtījuma veikšanas procesā, kļūdainā cena vai informācija nav attiecināma uz jūsu pirkumu. Tādos gadījumos mēs ar jums sazināsimies tik ātri, cik vien iespējams – tiklīdz mēs konstatējām kļūdu.

4.3. Tīmekļa vietnē esošie attēli, kas atspoguļo preces izskatu (krāsu, formu un citus parametrus), negarantē precīzu preces izskata attēlojumu, piemēram, tādēļ, ka displejs ietekmē krāsu atveidi. Mūsu precēm, kas sastāv no dabīgiem materiāliem vai satur to daļas, var būt arī dabiskas variācijas, un preču izskats var atšķirties atkarībā no ražošanas partijas.

4.4. Katras mūsu pārdotās preces īpašības ir norādītas katras preces apraksta lapā.

4.5. Mēs paturam tiesības noteikt minimālo pasūtījuma vērtību, par kādu pasūtījums tiks apstrādāts un izpildīts. Ja tiek piemērots iepriekš minētais, mēs šādu informāciju skaidri atspoguļosim internetveikalā un pasūtījuma procesa laikā.

 

5. Maksājums

5.1. Kopā ar mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzējumēs piedāvājam dažādas apmaksas iespējas (interneta maksājums, mobilais maksājums, bankas pārskaitījumi un citas iespējas, kas norādītas mūsu interneta veikalā). Jūs varat izvēlēties maksājuma veidu, kuru vēlaties izmantot. Pieejamie maksājuma veidi, no kuriem varat izvēlēties, vienmēr ir norādīti Tīmekļa vietnē pasūtījuma noformēšanas brīdī. Atkarībā no izvēlētās opcijas var tikt piemērota papildu maksa. Pilnu informāciju par visām maksāšanas iespējām un jebkādām papildu maksām jūs var atrast šeit. Visas maksas, kas saistītas ar jūsu maksājuma veidu, arī vienmēr tiek norādītas pirms tam, kad jūs izvietojat savu pasūtījumu.

5.2. Saistībā ar pirkuma veikšanu pie mums jūs arī noslēdzat atsevišķu līgumu par maksājumiem ar mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēju. Šie noteikumi un nosacījumi atrodami šeit attieksies uz jūsu vienošanos ar mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēju.

5.3. Tāpat, jūsu ērtībām, kā papildu maksājuma veidu mēs piedāvājam arī maksājumu skaidrā naudā piegādes brīdī vai maksājumu ar kredītkarti piegādes brīdī.

5.4. Gadījumā, ja jūs izvēlaties maksāt skaidrā naudā vai ar karti piegādes brīdī, mēs paturam tiesības pieprasīt no jums daļēju vai pilnu priekšapmaksu par jūsu veikto pasūtījumu.

5.5. Jūsu ērtībām, kā papildu maksāšanas iespēju mēs piedāvājam arī patēriņa līzinga/pirkuma finansējumu.

5.6. Gadījumā, ja esat izvēlējies/izvēlējusies maksāt ar bankas pārskaitījumu un neesat pabeidzis/pabeigusi maksājumu 30 dienu laikā pēc jūsu pasūtījuma apstiprināšanas, mēs paturam tiesības atcelt jūsu pasūtījumu bez papildu brīdinājuma.

5.7. Gadījumā, ja esat izvēlējies/izvēlējusies norēķināties skaidrā naudā vai ar bankas karti piegādes brīdī, un mums ir jāprecizē jūsu pasūtījuma rekvizīti, taču mēs nevaram ar jums sazināties, izmantojot jūsu norādīto kontaktu detaļas, mēs paturam tiesības atcelt jūsu pasūtījumu. Turklāt neskaidru pasūtījuma detaļu gadījumā mūsu piegādes laiku sāk skaitīt no brīža, kad sazinājāmies ar jums.

5.8. Ja svarīgu iemeslu dēļ mēs nevaram laicīgi un pienācīgi izpildīt jūsu pasūtījumu, mēs paturam tiesības mainīt piegādes noteikumus un termiņus vai atcelt pasūtījumu, nekavējoties informējot jūs un atmaksājot jums iemaksu, ja esat tādu veicis/veikusi iepriekš.

 

6. Nosūtīšana un piegāde

Piegādes iespējas

6.1. Mēs piedāvājam vairākas dažādas piegādes iespējas. Mūsu piedāvātās piegādes iespējas vienmēr tiek norādītas Tīmekļa vietnē un pasūtījuma noformēšanas laikā. Pilnu informāciju par mūsu piegādes iespējām jūs varat atrast šeit.

6.2. Dažos gadījumos nosūtīšanas pakalpojumi un papildu pakalpojumi var tikt piedāvāti pēc tam, kad jūs veicāt pirkumu. Jā tādi papildu pakalpojumi pastāv, tie tiks atspoguļoti, un jūs varat piekrist šādu papildu pakalpojumu izmantošanai atsevišķi.

6.3. Ja jūsu pasūtījums sastāv no vairāk nekā vienas preces, un dažas no tām nav pieejamas vai tām ir paredzēts ilgāks piegādes laiks, mēs varam sūtīt jums preces vairākās piegādēs bez papildu maksas iekasēšanas. Lai atvieglotu piegādi jums kā klientam/klientei un līdz minimumam samazinātu ietekmi uz vidi, mēs vienmēr cenšamies piegādāt jūsu preces vienā piegādē.

Piegādes maksa

6.4. Piegāde ir bez maksas, ja vien saistībā ar jūsu pirkumu nav norādīts citādi.

Piegādes laiks

6.5. Paredzamais piegādes laiks ir norādīts Tīmekļa vietnē un pasūtījuma apstiprinājumā un var mainīties atkarībā no jūsu izvēlētā piegādes veida. Tīmekļa vietnē norādītais paredzamais piegādes laiks tiek aprēķināts, pamatojoties uz pasūtījuma apstiprinājumu, nevis jūsu pasūtījuma veikšanas laiku. Mēs vienmēr cenšamies piegādāt jūsu preci noteiktā, piegādei paredzēto darba dienu skaita, laikā – kā norādīts Tīmekļa vietnē un jūsu pasūtījuma apstiprinājumā.

6.6. Savam pasūtījuma statusam Jūs varat sekot līdzi šeit.

Citi piegādes noteikumi

6.7. Veicot pasūtījumu, jums ir jāpaziņo mums precīza pasūtīto preču piegādes vieta.

6.8. Jums ir jāpieņem jums piegādātā prece personīgi. Gadījumā, ja jūs nevarat pieņemt preci personīgi, un mēs piegādājam to jūsu adresē, taču preci pieņem cita persona jūsu adresē, mēs neesam atbildīgi par preces piegādi nepareizai personai.

6.9. Preces piegādājam jums mēs vai mūsu partneris, t.i. mūsu pilnvarota trešā puse.

6.10. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas Republikas teritorijā.

6.11. Preces tiek piegādātas līdz tuvāk piebraucamajai vietai, līdz kurai var nokļūt mēbeļu piegādes autofurgons.

6.12. Preces tiek piegādātas ielas/pagraba līmenī un netiek piegādātas augšējos stāvos, ja vien šādu papildu piegādes pakalpojumu jūs neesat pasūtījis/pasūtījusi, un mēs varējām apstiprināt, ka varam nodrošināt papildu piegādes pakalpojumu šajā piegādes maršrutā un jūsu atrašanās vietā. Papildu pakalpojumam var tikt piemērota maksa, un šajā gadījumā tā tiks skaidri norādīta pasūtījuma noformēšanas laikā.

6.13. Gandrīz visas mūsu preces tiek piegādātas izjauktā veidā rūpnīcas iepakojumā (kastēs) ar iekļautu montāžas instrukciju, kā arī ražotāja nodrošināto nepieciešamo furnitūru.

6.14. Tāpat, jūsu ērtībai, mēs piedāvājam pašizvešanas iespēju, un jūs varat izņemt preci tieši no mūsu noliktavas, ja mēs saņemsim no jums šādu pieprasījumu pasūtījuma noformēšanas procesa laikā. Ja ir izvēlēta pašizvešana, jums ir jāizņem prece 3 darba dienu laikā kopš mēs esam apstiprinājuši to, ka prece ir gatava saņemšanai. Gadījumā, ja jūs izvēlējāties pašizvešanas variantu un neizņēmāt preci 3 darba dienu laikā, mēs esam tiesīgi anulēt jūsu pasūtījumu un, ja jūs veicāt par šo pasūtījumu priekšapmaksu, mēs atgriezīsim naudas līdzekļus atpakaļ uz jūsu bankas kontu, kuru esat izmantojis/izmantojusi sākotnējam maksājumam.

6.15. Ja izmantojat pašizvešanas variantu, jums ir jāuzrāda mūsu noliktavas darbiniekam (kurš nodod jums preci) spēkā esošo personas apliecinošo dokumentu, kas atbilst tiem datiem, kuri tika norādīti pasūtījuma noformēšanas laikā. Tāpat, pasūtījuma noformēšanas laikā jūs varat norādīt citu cilvēku, kurš izņems preces jūsu vārdā, un, ja tā ir – mēs lūgsim šim cilvēkam uzrādīt viņa/viņas personas apliecinošo dokumentu ar mērķi gūt pārliecību par to, ka viņš/viņa ir persona, kuru esat pilnvarojis/pilnvarojusi saņemt preces.

6.16. Jūsu preču piegādei nepieciešamais laiks ir norādīts preces lapā brīdī, kad veicat pie mums pasūtījumu. Šis laiks ir provizorisks rādītājs un tāpat nav piemērojams gadījumā, ja ražotāja noliktavās nav preču, gatavu nosūtīšanai. Šajā gadījumā mēs daram visu nepieciešamo, lai cik ātri vien iespējams paziņotu jums par jūsu pasūtīto preču iztrūkumu vai par garākiem preču piegādes termiņiem. Mēs neesam atbildīgi par piegādes kavējumiem, kuri nav atkarīgi no mūsu kā pārdevēja darbībām un ir ārpus mūsu kontroles.

6.17. Visos gadījumos mēs neesam atbildīgi par piegādes termiņa pagarinājumu, ja piegāde tika atlikta Jūsu vainas dēļ vai atbilstoši apstākļiem, kuri atradās Jūsu kā pircēja kontrolē.

6.18. Piegādes brīdī jums ir jāveic sūtījumu apskate attiecībā uz jebkādiem redzamajiem bojājumiem, kas radušies nosūtīšanas procesā, vai attiecībā uz trūkstošajiem priekšmetiem, un ir jāparaksta piegādes apliecinājuma dokuments. Ja jūs pamanījāt jebkādus bojājumus vai trūkstošos priekšmetus, norādiet to piegādi apliecinošajā dokumentā. Ja piegādes apliecinošajā dokumentā nav jūsu piezīmju, un tas ir parakstīts, mēs neesam atbildīgi par jebkuriem redzamajiem bojājumiem transportēšanas laikā, kuri varēja tikt atklāti piegādes brīdī un līdz preces izpakošanas mirklim.

6.19. Ja mēs nevaram saprātīgā termiņā nodot jums preces dēļ tā, ka jūs neesat pieejams/pieejama vai neesat sasniedzams/sasniedzama, mēs ar jums sazināsimies, lai saskaņotu piegādes alternatīvo laiku. Ja beigās, pēc mūsu atkārtotiem mēģinājumiem, jūs nevarēsiet realizēt iespēju būt sasniedzamam/sasniedzamai preču pieņemšanai, mēs atcelsim jūsu pasūtījumu un gadījumā, ja jūs veicāt priekšapmaksu, mēs atgriezīsim to tajā pašā bankas kontā, no kura mēs saņēmām no jums sākotnējo maksājumu.

 

7. Piedāvājumi

7.1. Dažkārt mēs varam piedāvāt reklāmas akcijas un/vai atlaižu kodus (turpmāk tekstā – “Piedāvājumi”). Šāda veida Piedāvājumi ir spēkā tikai saistībā ar šādu Piedāvājumu norādītajā periodā un līdz brīdim, kamēr prece ir noliktavā, un ar nosacījumiem, norādītajiem saistībā ar Piedāvājumu. Piedāvājumus nevar apvienot ar citām atlaidēm, ja vien tas nav skaidri norādīts Tīmekļa vietnē.

7.2. Lai izmantotu Piedāvājumu, jums ir jāievada atlaižu kods vai citā veidā ir jāveic nepieciešamās darbības Piedāvājuma aktivizēšanai līdz pirkuma pabeigšanas. Ja jūs atgriežat preces, tas var nozīmēt to, ka jūs vairāk neatbilstat attiecīgajiem kritērijiem, kuri attiecināmi uz Piedāvājumu.

 

8. Atteikuma tiesības un preču bezmaksas atgriešana

8.1. Atbilstoši normatīvajiem aktiem jums ir tiesības atcelt jūsu pirkumu 14 dienu laikā kopš dienas, kad jūs vai persona, kura darbojas jūsu vārdā, saņēma Tīmekļa vietnē iegādāto preci.

8.2. Turklāt, mēs dodam jums tiesības uz bezmaksas atgriešanu kopumā 365 dienu laikā. Taču mēs nepiedāvājam preču, kuras nebija absolūti neizmantotas, bezmaksas atgriešanu, par ko, attiecīgi, jūs varat izlasīt zemāk. Lai atgrieztu preci 365 dienu laikā kopš tās piegādes brīža, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu un norādiet precīzu atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru.

Izņēmumi attiecībā uz konkrētajām precēm

8.3. Uz dažām precēm neizplatās atteikuma tiesības un bezmaksas atgriešana. Tas ir attiecināms uz zemāk minētajām precēm:

  • preces, kas ražotas saskaņā ar jūsu norādījumiem vai citādi ir ieguvušas skaidru personisko identitāti,
  • izsaiņotas preces, kuras nevar pienācīgi atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, un izsaiņošanu veicāt jūs kā patērētājs.

8.4. Izņēmumi atteikuma tiesībās ir noteikti Latvijas Republikas piemērojamos normatīvajos aktos: Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantā un Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumos Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

8.5. Ja jūs iegādājaties preci, uz kuru nav attiecināmas atteikuma tiesības, tas tiks norādīts Tīmekļa vietnē saistībā ar preci.

Izmantojamo preču nolietojums

8.6. Izmantojot savas likumīgās 14 dienu atteikuma un bezmaksas atgriešanas tiesības, jums ir tiesības atvērt iepakojumu un pārbaudīt preci, ciktāl tas nepieciešams, lai novērtētu tās īpatnības, īpašības un funkcionalitāti.

8.7. Šajos gadījumos jums ir tiesības atcelt pirkumu un saņemt pilnu naudas atmaksu, ja jūs paziņojat mums par to 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Ja preci lietojat lielākā apjomā, nekā nepieciešams, lai noteiktu tās īpatnības, īpašības un funkcionalitāti, atlīdzības procesā mums ir tiesības veikt atskaitījumu par nolietojumu. Šis atskaitījums tiek veikts, salīdzinot preces vērtību pēc atgriešanas ar tās sākotnējo vērtību pirkuma brīdī. Tāpēc, lai atteikuma tiesību gadījumā saņemtu pilnu naudas atmaksu, iesakām preci nosūtīt atpakaļ sākotnējā stāvoklī.

8.8. Ja vēlaties izmantot savas tiesības uz bezmaksas atgriešanu pēc likumiski noteiktā 14 dienu perioda beigām, varat to izdarīt 365 dienu laikā pēc preces piegādes, ja prece nav lietota, ir sākotnējā stāvoklī un tās oriģinālajā iepakojumā.

Kā atsaukt pirkumu un izmantot savas tiesības uz bezmaksas atgriešanu

8.9. Ja jūs vēlaties atgriezt savu pirkumu, lūdzu, paziņojiet mums par to ne vēlāk kā 365 dienu laikā, pēc dienas, kad jūs vai persona, kura darbojās jūsu vārdā, saņēma vai izņēma jūsu pasūtījumu. Jūs varat vienkārši veikt atgriešanu, aizpildot garantijas veidlapu mūsu mājaslapā vai atgriešanas veidlapu, kuru varat lejupielādēt šeit un nosūtīt uz [email protected].

8.10. Kad jūs esat mums paziņojis, ka vēlaties atgriezt jūsu pirkumu, jums ir jāatgriež prece 14 dienu laikā. Mēs iesakām jums nosūtīt preci atpakaļ tādā pašā iepakojumā, kādā jūs to saņēmāt, jo jūs esat atbildīgs/atbildīga par jebkuriem bojājumiem vai zaudējumiem atgriešanas piegādes laikā, kuri radušies jūsu nolaidības dēļ, piemēram, nepareizas iepakošanas gadījumā.

8.11. Jūsu tiesības uz atteikto preci ir realizējamas saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem [https://likumi.lv/ta/id/266462, t.i. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

Sūtīšana atpakaļ

8.12. Sūtīšana atpakaļ ir bezmaksas. Lai to piemērotu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Atbalsta Dienesta komandu, un mēs paņemsim preci 10 darba dienu laikā, ja vien nevienosimies par citu termiņu.

Atlīdzība

8.13. Tiklīdz jūs atgriezāt pirkumu, mēs atgriezīsim jums naudu 14 dienu laikā kopš tās dienas, kad jūs mums paziņojāt par to, ka jūs vēlaties atcelt savu pirkumu. Tomēr, mēs neatgriezīsim naudu, kamēr nesaņemsim atgriezto preci.

8.14. Mūsu naudas līdzekļu atgriešana ietver jebkurus piegādes izdevumus, kurus jūs samaksājāt saistībā ar pirkumu. Tomēr tas ir attiecināms tikai uz standarta piegādes izmaksām. Papildu piegādes izmaksas, kas radušās, izvēloties dārgāku piegādes variantu, netiks atmaksātas.

8.15. Ja vien neesam vienojušies citādi, līdzekļu atmaksa tiks veikta ar bankas pārskaitījumu uz to pašu bankas kontu, no kura mēs saņēmām jūsu sākotnējo maksājumu.

 

9. Pretenzijas

9.1. Ja ar jūsu preci kaut kas nav kārtībā, (atbildības termiņš) jums ir tiesības iesniegt sūdzību par defektiem, kuri radušies divu gadu laikā (ja vien preces apraksta lapā nav norādīts citādi) kopš preces piegādes brīža (atbildības periods). Jums vienmēr ir jāiesniedz sūdzība saprātīgā termiņa periodā kopš tā brīža, kad jums būtu jāpamana defekts. Jūsu tiesību iesniegt sūdzību termiņš beidzas divu gadu atbildības perioda beigās.

9.2. Ja jūs nopirkāt pie mums neatbilstošas kvalitātes preci, jums ir tiesības: 1) pieprasīt no mums bezmaksas novērst priekšmeta defektus, 2) pieprasīt, lai mēs bezmaksas aizvietotu neatbilstošās kvalitātes priekšmetu ar apmierinošas kvalitātes priekšmetu, 3) pieprasīt, lai mēs atbilstoši samazinātu cenu, 4) vienpusējā kārtā lauzt līgumu un pieprasīt samaksātās summas atmaksu.

9.3. Ja jūs vēlaties iesniegt sūdzību par preci, jūs varat izmantot Vietnē pievienoto atgriešanas formu vai ar elektroniskā pasta [email protected] starpniecību sazināties ar mūsu atbalsta dienestu, vai pa telefonu 22722280. Mūsu atpakaļadrese: Maskavas iela 497, Rumbula, Stopiņu pag., Ropažu nov. LV-2121

9.4. Tiklīdz prece, par kuru jūs iesniedzāt sūdzību, ir saņemta, un mēs konstatēsim, ka sūdzība ir spēkā, mēs atlīdzināsim jums izdevumus saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem.

9.5. Sūdzību apstrādē, garantijas apkalpošanas nodrošināšanā un preču atgriešanas noformēšanā mēs ievērojam spēkā esošus Latvijas Republikas normatīvos aktus: t.sk. Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

 

10. Garantija

10.1. Mūsu ražotāji nodrošina garantiju visām mūsu precēm. Informācija par to, uz ko ir attiecināma garantija, var būt atrodama šeit un attiecīgajā preces aprakstā Tīmekļa vietnē.

10.2. Gadījumā, ja noteiktajiem preču veidiem mēs nenodrošinam garantiju, darbojas garantija, kuru paredz attiecīgie normatīvie akti.

10.3. Mēs veicam preču garantijas apkalpošanu kā mūsu ražotāju pārstāvji.

10.4. Mēs apņemamies veikt garantijas apkalpošanu 15-45 darba dienu laikā.

 

11. Mūsu pienākumi

11.1. Ja ar jūsu preci kaut kas nav kārtībā, vai piegāde tiek kavēta, mēs esam atbildīgi par zaudējumiem, kuri jums radušies defekta vai kavējuma rezultātā, atbilstoši pamata normatīvajiem aktiem par patērētāju tiesību aizsardzību. Tomēr jums ir jāpadomā par to, kā jūs varat samazināt tādas kļūdas vai kavējuma sekas. Mēs būsim atbildīgi par zaudējumiem tikai tādā mērā, kādā jūs esat veicis/veikusi saprātīgas darbības, lai ierobežotu jūsu zaudējumus. Tāpēc mēs neesam atbildīgi par zaudējumiem, no kuriem jūs varētu izvairīties, ja būtu veicis/veikusi saprātīgas darbības.

11.2. Mēs neesam atbildīgi par zaudējumiem, kuri radušies jums aizkavēšanās vai atteikumu no precēm dēļ, ko izraisījuši šķēršļi, kuri bija ārpus mūsu kontroles, kurus mēs nevarējām saprātīgi paredzēt, vai no kuru sekām mēs nevarējām izvairīties vai pārvarēt tos.

 

12. Par šiem Pirkšanas Nosacījumiem

12.1. Mums ir tiesības mainīt šos Pirkšanas Nosacījumus. Tomēr Pirkšanas Nosacījumi, kuri ir jūsu apstiprināti jūsu pirkuma brīdī, vienmēr tiks piemēroti tam pirkumam. Visas izmaiņas tiks norādītas pēdējā Pirkšanas Nosacījumu versijā, kura ir publicēta Tīmekļa vietnē. Izmaiņas stājas spēkā tad, kad jūs akceptējāt Pirkšanas Nosacījumus, t.i. saistībā ar to, ka jūs veicat jaunu pirkumu Tīmekļa vietnē.

12.2. Šos Pirkšanas Nosacījumus ir jāinterpretē un jāpiemēro saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Ja kādus šo Pirkšanas Nosacījumu noteikumus jebkura kompetenta tiesa, struktūra vai alternatīva strīdu izšķiršanas iestāde uzskatīs par spēkā neesošiem vai neizpildāmiem, citas šo noteikumu daļas un visi citi šo Pirkšanas Nosacījumu noteikumi paliks spēkā esoši un tiks uzskatīti par pilnībā izpildāmiem saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem.

12.3. Tāpat, lai izmantotu mūsu pakalpojumus un veiktu pie mums pirkumus, jums ir jāakceptē mūsu Privātuma politika.

 

13. Citi noteikumi

13.1. Gadījumā, ja jūs kā Pircējs mēģināsiet kaitēt internetveikala stabilitātei un drošībai vai nepildat jūsu pienākumus, mēs kā Pārdevējs esam tiesīgi nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt jūsu piekļuvi internetveikalam vai, izņēmuma gadījumos, atcelt jūsu reģistrāciju.

13.2. Gadījumā, ja radīsies svarīgie apstākļi, mēs varam uz laiku vai pilnībā ierobežot interneta veikala darbību bez jūsu iepriekšēja brīdinājuma.

13.3. Pēc reģistrācijas jūs (Pircējs) esat atbildīgs/atbildīga par jūsu piekļuves datu nodošanu trešajām personām. Ja Mebeles1.lv piedāvātos pakalpojumus izmanto trešā persona, kura ir apmeklējusi internetveikalu, izmantojot jūsu (Pircēja) piekļuves datus, mēs (Pārdevējs) uzskatam šo personu par Pircēju.

13.4. Pārdevējs ir atbrīvots no jebkura veida atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas Pircēja dēļ – kad Pircējs, neatkarīgi no Pārdevēja ieteikumiem un saviem pienākumiem, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, kaut arī tāda iespēja viņam/viņai tika nodrošināta.

13.5. Ja Pārdevēja internetveikals satur saites uz citu kompāniju, sabiedrību, organizāciju vai privātpersonu tīmekļa vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par informāciju vai darbību, kura tajos notiek, nepārvalda un nekontrolē šīs tīmekļa vietnes un nav šo kompāniju un privātpersonu pārstāvis.

13.6. Pārdevējs nav atbildīgs par savstarpējo saistību pareizu izpildi starp Pircēju un Pārdevēja partneriem, kuru pakalpojumus pasūta Pircējs.

13.7. Visus ziņojumus Pārdevējs sūta uz Pircēja norādīto elektronisko pastu.

13.8. Pircējs visus ziņojumus un jautājumus nosūta, izmantojot Pārdevēja interneta veikala sadaļā "Kontakti" norādītos saziņas līdzekļus.

13.9. Šie noteikumi ir sastādīti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

13.10. Tiesiskajām attiecībām, kas rodas uz šo noteikumu pamata, piemērojami Latvijas Republikas normatīvie akti.

13.11. Visas domstarpības, kas radušās saistībā ar šo noteikumu izpildi, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

 

14. Speciālie noteikumi uzņēmumiem

14.1. Šie Pirkšanas Nosacījumi attiecas uz klientiem, kuri iepērkas kā privātpersonas. Ja jūs tomēr veicat pirkumu Tīmekļa vietnē kā uzņēmuma pārstāvis, jūs piekrītat Pirkšanas Nosacījumiem uzņēmuma vārdā un garantējat, ka esat pilnvarots/pilnvarota pieņemt šos Pirkšanas Nosacījumus un veikt pirkumus minētā uzņēmuma vārdā.

14.2. Līguma priekšmets ir paredzēts iekšējai lietošanai (nevis lietošanai ārtelpās), t.sk. personīgai lietošanai, lietošanai ģimenes lokā, sadzīvē, mājas apstākļos, biznesa vajadzībām ofisā, biznesa vajadzībām ēdināšanas iestādēs un citās līdzīgās vietās, kuras nav uzskatāmas par plaša mēroga patēriņa vietām. Līdz ar to, iegādājoties Preci, Pircējs ir informēts par to, ka, ja Prece netiks lietota tai paredzētajam mērķim, visas pretenzijas un garantijas attiecībā uz Preci nav piemērojamas un attiecināmas

14.3. Mēs nepiedāvājam 365 dienu atgriešanas iespēju klientiem, kuri Tīmekļa vietnē veic pirkumus uzņēmuma vārdā. Mēs arī neesam atbildīgi par netiešajiem zaudējumiem vai neiegūto peļņu. Papildus, mūsu atbildība saskaņā ar šiem Pirkšanas Nosacījumiem par katru zaudējumu vai bojājumu ir ierobežota līdz summai, kas ir vienāda ar kopējo summu, ko mums ir samaksājis patērētājs, kurš rīkojas uzņēmuma vārdā attiecībā uz preci, kurai vai no kuras radušies zaudējumi vai bojājumi.

 

15. Jautājumi, sūdzības un strīdi

15.1. Jūs varat sazināties ar mums, ja jums ir kādi jautājumi vai sūdzības attiecībā uz jūsu pasūtījumu. Jūs varat sazināties ar mums izmantojot sakaru rekvizītus, kuri ir norādīti šo Pirkšanas Nosacījumu sākumā.

15.2. Jums tāpat ir iespēja iesniegt sūdzību caur strīdu risināsānas ES platformu, saiti uz kuru jūs varat atrast šeit.

 

Šo informāciju varat lejupielādēt šeit.

 

Šie Pirkšanas Nosacījumi tika pieņemti SIA Eurotrade1 [25-05-2023].