Groza saturs

Grozs ir tukšs
  • Profile
  • Vēlmju saraksts
  • Cart
    Grozs ir tukšs

Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījums

Kā noformēt pasūtījumu?

Pasūtījumus var veikt tieši mūsu mājaslapā. To var izdarīt arī sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected], zvanot pa tālruni +371 22 722 280 vai sūtot ziņu Facebook.

Ja sūtāt e-pastu vai Facebook ziņu, lūdzu, norādiet, kādas mēbeles vēlaties iegādāties, un tālruņa numuru. Mēs sazināsimies, lai apspriestu Jūsu pasūtījumu.

Cik ātri tiek apstiprināti pasūtījumi?

Pasūtījumi tiek apstiprināti 1 darba dienas laikā.

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Lai atceltu pasūtījumu, rakstiet mums uz [email protected] vai zvaniet pa tālruni +371 227 22280.

Sazinoties ar mums, mēs lūgsim norādīt pasūtījuma numuru vai kontaktinformāciju, ko norādījāt pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Vai Jūs izrakstāt rēķinus?

Jā, izrakstam rēķinus gan fiziskām, gan juridiskām personām.

Vai veicat veco mēbeļu izvešanu?

Mēs nesniedzam veco mēbeļu izvešanas pakalpojumus.

Vai mēbeles ir iespējams apskatīt?

Mēbeles var apskatīt tikai mūsu mājaslapā, uz vietas nav pieejama mēbeļu ekspozīcija.
Vienmēr esam gatavi sniegt padomu un palīdzēt izvēlēties Jums vispiemērotākās mēbeles, tāpēc aicinām sazināties ar mums.

Piegāde

Cik maksā piegāde?

Mēbeles bez maksas piegādājam visā Latvijas teritorijā līdz tuvākajai vietai, kur var piebraukt mūsu piegādes mikroautobuss.

Vai ir iespējams pārbaudīt pasūtījuma statusu?

Jā, Jūs varat izsekot savam pasūtījumam, ievadot pasūtījuma numuru un e-pasta adresi vai tālruņa numuru, ko norādījāt pasūtījumā. To varat izdarīt šeit.

Kādos laikos Jūs piegādājat mēbeles?

Piegādes laikus cenšamies organizēt tā, lai pasūtījums tiktu piegādāts Jums ērtā laikā. Dienu pirms piegādes saņemsiet SMS īsziņu ar piedāvāto piegādes laiku, uz kuru būs jāatbild JĀ vai NĒ. Ja nesaņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums pa telefonu, lai vienotos par piegādes laiku. Piegādes dienā, pirms ierašanās, šoferis sazināsies pa norādīto kontakttālruni pasūtījumā.

Vai mēbeles piegādājat ar savu transportu vai izmantojot piegādes pakalpojumus?

Visus pasūtījumus Latvijas teritorijā piegādājam ar specializētu transportu - mēs uzglabājam un rūpējamies par iepakojumiem, kā arī uzņemamies atbildību par Jūsu mēbelēm, līdz tās droši sasniedz Jūsu mājas.

Vai ar mani sazināsies pirms mēbeļu piegādes?

Jā, piegādes dienā, 30 minūtes pirms ierašanās, šoferis ar Jums sazināsies pa norādīto telefona numuru pasūtījumā. Dienu pirms piegādes Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar piedāvāto piegādes laiku, uz kuru Jums būs jāatbild JĀ vai NĒ. Ja nesaņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums telefoniski, lai vienotos par laiku.

Vai šoferis ienesīs mēbeles?

Šoferis mēbeles ienesīs, ja būsiet pasūtījis mēbeļu uznešanas pakalpojumu un ja pasūtītajām mēbelēm šis pakalpojums ir pieejams. Tā kā piegādi veic viens mūsu uzņēmuma darbinieks, tad uznešanas pakalpojuma pieejamība ir atkarīga no preces izmēra un svara. Uznešanas pakalpojumu varat pasūtīt pie pasūtījuma noformēšanas vai jebkurā citā laikā pirms mēbeļu piegādes dienas, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 22 722 280.

Ko nozīmē piegāde 96 stundu un 5 darba dienu laikā?

Šis ir vidējais piegādes laiks darba dienās. 96 stundu piegādes laiks attiecas tikai uz speciāli atzīmētajām mēbelēm, kuras šajā periodā piegādāsim Rīgā. Citviet Latvijā šo preču piegāde aizņem 5 darba dienas. Piegādes termiņš tiek aprēķināts no pasūtījuma apstiprināšanas dienas. Ja Jums ir kādi jautājumi par piegādes termiņu, lūdzu, sazinieties ar mums [email protected] vai pa tālruni +371 22 722 280.

Vai ir iespējams izvēlēties konkrētu piegādes datumu?

Jā, dienu pirms piegādes Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar piedāvāto piegādes laiku, uz kuru būs jāatbild ar JĀ vai NĒ. Ja nesaņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums pa norādīto tālruņa numuru pasūtījumā, lai vienotos par Jums ērtāko piegādes dienu.

Cik ilgs ir mēbeļu piegādes laiks?

Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētās mēbeles. Preces aprakstā ir norādīts vidējais piegādes termiņš darba dienās, kas tiek aprēķināts no pasūtījuma apstiprināšanas dienas.

Ja mēbeļu piegāde kavējas, kad es tās saņemšu?

Par mēbeļu piegādes iespējamo kavēšanos un paredzamo piegādes laiku iepriekš informējam, sazinoties pa norādīto kontaktinformāciju pasūtījumā. Ja Jums ir papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 22 722 280.

Kā norēķināties par mēbelēm ar dažādiem piegādes termiņiem?

Piegādājot preces ar dažādiem piegādes termiņiem, Jūs maksājiet tikai par tām mēbelēm, kuras piegādājam tajā laikā.

Apmaksa

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

Apmaksāt pasūtījumu var ar skaidru naudu vai bankas karti mēbeļu piegādes laikā vai izmantojot mobilo un bankas karšu maksājumu (Visa, Mastercard, Google Pay), interneta maksājumu un bankas pārskaitījumu pirms mēbeļu piegādes. Papildus piedāvājam iespēju iegādāties uz nomaksu. Plašāka informācija par iegādi uz nomaksu pieejama šeit.

Ja atceļu jau apmaksātu pasūtījumu, cik ātri tiks atmaksāta nauda?

Naudas atmaksa tiek veikta 3 darba dienu laikā.

Garantija un atgriešana

Vai mēbelēm sniedzat ražotāja garantiju?

Visām mēbelēm ir piemērota 24 mēnešu garantija, ja vien ražotājs nav noteicis ilgāku garantijas laiku. Garantijas termiņš sākas no mēbeļu piegādes dienas.

Ko darīt, ja esam saņēmuši bojātu mēbeli vai trūkst kādas detaļas?

Ja saņēmāt mēbeles ar defektu, lūdzu sūtiet mums fotogrāfijas vai citus vizuālos materiālus (piemēram, video) uz e-pastu [email protected]. Mūsu garantijas nodaļa izvērtēs situāciju un sazināsies ar Jums par iespējamiem risinājumiem.

Cik ilgi man jāgaida garantijas detaļas?

Garantijas daļu izpildes laiks svārstās no 15 līdz 45 kalendārajām dienām. Precīzs piegādes laiks ir atkarīgs no katra piegādātāja individuāli.

Ko darīt, ja es vēlos atgriezt mēbeles?

Ja vēlaties atgriezt mēbeles, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], pa tālruni +371 22 722 280, vai aizpildot atgriešanas formu, kuru varat atrast mājaslapas sadaļā ''Garantija un atteikums''. Ir svarīgi, lai mēbeles būtu izjauktā veidā un oriģinālajā iepakojumā. Mēbeļu atgriešana notiek 10 darba dienu laikā. Iemaksāto naudas summu atgriezīsim ar bankas pārskaitījumu, trīs darba dienu laikā pēc mēbeļu atgriešanas. Vairāk informācijas šeit https://www.mebeles1.lv/garantija-un-atteikums.html.

Ko nozīmē 365 dienu atteikuma garantija?

Ja neesat 100% apmierināts ar savu kvalitatīvo preci, varat to atgriezt 365 kalendāro dienu laikā. Atgrieztajām mēbelēm jābūt nesaliktām un oriģinālajā iepakojumā. Vairāk informācijas par atgriešanas garantiju lasiet šeit: https://www.mebeles1.lv/garantija-un-atteikums.html.

Papildus jautājumi

Kuras no mēbelēm pieejamas uz vietas?

Mēbeles, kas šobrīd ir noliktavā, ir atrodamas "Izpārdošanas" sadaļā, to daudzums ir ierobežots: https://www.mebeles1.lv/izpardosana/.

Vai ir iespējams izgatavot mēbeles citos izmēros?

Mēs neizgatavojam mēbeles pēc individuāliem pasūtījumiem, bet varam palīdzēt atrast no mūsu sortimenta labāko variantu, atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Vai ir iespējams izvēlēties citas mēbeļu krāsas nekā mājaslapā norādīts?

Mēbeļu krāsu var izvēlēties, ja mājaslapā ir dota tāda iespēja. Pasūtīt pilnīgi citu mēbeļu krāsu, kas nav uzrādīta vietnē, nav iespējams.

Vai mēbeles tiek piegādātas jau saliktas?

Mēbeles parasti tiek piegādātas izjauktā veidā, kastēs, bet mēbelēm tiek pievienota montāžas instrukcija un furnitūra.

Vai Jūs piedāvājat montāžas pakalpojumus?

Mēs paši neveicam montāžu, bet varam ieteikt mēbeļu montāžas meistarus, ar kuriem sadarbojamies. Meistaru kontaktus varat atrast šeit: https://www.mebeles1.lv/piegade.html#mebelu_montaza.

Kas ir "Labas cenas garantija"?

"Labas cenas garantija" darbosies, ja citā Latvijas e-veikalā atradīsiet tādu pašu preci par zemāku cenu. Mēs cenu pielīdzināsim un veiksim piegādi bezmaksas. Vairāk informācijas par "Labas cenas garantiju" skatīt šeit.

Kāpēc atsevišķas mēbeles var iegādāties tikai pāra skaitā?

Minimālais daudzums pasūtīšanai noteiktām mēbelēm ir atkarīgs no mēbeļu ražotāja. Daži ražotāji mēbeles iepako tikai pāra skaitlī, vienā kastē, tādēļ pasūtīt nepāra skaitu nav iespējams.

Vai varat man paziņot, kad vēlamā mēbele atkal būs pārdošanā?

Jā, ja izvēlētā prece nav pieejama pasūtīšanai, Jūs varat pieprasīt atgādinājumu, un, tiklīdz tā būs atkal pārdošanā, saņemsiet paziņojumu.

Vai sienas montāžas piederumi ir iekļauti komplektācijā?

Nē, piekaramajām vai pie sienas stiprināmām mēbelēm stiprinājuma skrūves nav iekļautas komplektācijā, tāpēc par tām būs jārūpējas pašiem. Izvēlieties mēbeļu stiprinājuma skrūves atbilstoši mēbeļu svaram un sienas tipam: reģipsis, koks, betons utt. Katrai sienai ir nepieciešamas dažāda veida skrūves vai pat urbšanas dziļums. Kvalitātes nodrošināšanai izvēlieties tikai tādas skrūves, kas piemērotas konkrētam sienas materiālam.

Vai pārdošanā ir gultas ar matračiem?

Atsevišķas gultas no mūsu sortimenta tiek pārdotas ar matračiem. To, vai Jūsu izvēlētā gulta tiek pārdota ar matraci, Jūs varat redzēt zem preces īpašībām.

Vai ir iespējams izmainīt virtuves komplektu?

Virtuves komplekta īpašību aprakstā ir norādīta informācija, vai komplektāciju ir iespējams mainīt. Ja tas ir iespējams, var izvēlēties un pasūtīt atsevišķus skapjus no mēbeļu kolekcijas, tādējādi izveidojot sev vēlamo komplektu. Taču, ja komplektāciju nav iespējams mainīt, to var pasūtīt tikai kā ir norādīts mājaslapā. Ja Jums ir jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 22 722 280.

Vai Jūs veicat virtuves mērījumus?

Mēs neveicam virtuves mērīšanu, tomēr mēs varam Jums palīdzēt izvēlēties virtuves skapjus un plānot to izkārtojumu, balstoties uz pieejamajiem standarta izmēriem.

Kā pieteikties/atteikties no jaunumu saņemšanas?

Jūs varat pieteikties jaunumu saņemšanai reģistrācijas procesā vai veicot pasūtījumu (atzīmējiet izvēles rūtiņu, lai saņemtu jaunumus), vai arī ievadiet savu e-pasta adresi, uz kuru vēlaties saņemt jaunumus, abonēšanas laukā, kas atrodas mūsu mājas lapas apakšā, un atzīmējiet, ka piekrītat mūsu privātuma politikai.

No jaunumu paziņojumu saņemšanas Jūs varat atteikties - vienkārši noklikšķiniet uz saites "Atteikties no jaunumu saņemšanas" saņemtās jaunumu e-vēstules tekstā vai rakstot uz [email protected] vai zvanot tālruņa nr. +371 22 722 280.