0
Grozs

Groza saturs

Grozs ir tukšs
Bezmaksas piegāde

Visi pasūtījumi Latvijas teritorijā tiek piegādāti bezmaksas ar mūsu transportu, lai nodrošinātu Jūsu mēbeļu drošu piegādi.

Apmaksa piegādes brīdī

Nav nepieciešams avanss vai priekšapmaksa. Maksājiet skaidrā naudā vai ar norēķinu karti piegādes brīdī. Ir pieejami kreditēšanas pakalpojumi.

365 dienu atteikuma garantija

Ja Jūs neesat 100% apmierināts ar savu preci, varat to atdot atpakaļ 365 dienu laikā un saņemt atpakaļ visu iemaksāto naudas summu.

Vairāk nekā 100 000 mēbeles

Mūsu mērķis ir, lai mūsu sortiments būtu lielākais Latvijā.

Labas cenas garantija

Mēs strādājam pa taisno ar ražotājiem un cenšamies piedāvāt Jums labākās cenas, tomēr, ja atradīsiet preci lētāk, mēs pielīdzināsim cenu un piegādi veiksim bezmaksas.

1 pasūtījums = 1 koks

Par katru iesniegto un piegādāto pasūtījumu mēs iestādīsim koku. Pateicoties Jums, mēs spēsim iestādīt tūkstošiem koku!

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai mēbeles ir iespējams apskatīt?

Mēbeles var apskatīt tikai mūsu mājaslapā, uz vietas nav pieejama mēbeļu ekspozīcija. Mīksto mēbeļu auduma paraugus, kā arī virtuves skapīšu fasādes, ir iespējams apskatīt mūsu birojā - Maskavas iela 497, Rumbula, LV-2121. Lūgums ar mums sazināties, lai saņemtu konsultāciju - mēs vienmēr cenšamies atrast un ieteikt labāko risinājumu :)

 

2. Kāds ir mēbeļu piegādes laiks?

Vidējais piegādes laiks ir norādīts katras mēbeles aprakstā. Piegādes laiks katrai mēbelei ir atšķirīgs, jo atkarīgs no konkrētā ražotāja.

 

3. Kā noformēt pasūtījumu?

Mēbeles varat pasūtīt mūsu mājaslapā (vairāk par iegādes nosacījumiem lasiet šeit), rakstot mums uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 22722280. Veicot pasūtījumu pa e-pastu, lūdzu norādiet arī savu tālruņa numuru.

 

4. Kāda ir mēbeļu cena?

Preces cena tiek norādītas pie katras mēbeles. Ja precei ir pieejamas papildu opcijas, tās pievienojot, cena tiek automātiski pārrēķināta un mainās pašā vietnē. Cenā iekļauts PVN. Mēbeļu piegāde visā Latvijā ir bez maksas.

 

5. Kā es varu samaksāt par mēbelēm?

Apmaksu iespējams veikt uzreiz, veicot pasūtījumu ar tiešsaistes maksājumu, ar bankas pārskaitījumu līdz mēbeļu piegādes dienai, kā arī iegādāties uz nomaksu vai norēķināties skaidrā naudā, vai ar bankas karti mēbeļu piegādes brīdī (vairāk informācijas var atrast šeit).

 

6. Vai Jūs izrakstat rēķinu arī juridiskām personām?

Jā, protams! Izrakstam rēķinus arī juridiskām personām. Veicot pasūtījumu, atzīmējiet “Nepieciešams rēķins uzņēmumam” un norādiet uzņēmuma rekvizītus.

 

7. Vai var iegādāties mēbeles līzingā?

Lai iegādātos mēbeles līzingā, veiciet pasūtījumu un kā maksājuma veidu izvēlieties vēlamo līzinga kompāniju. Pēc pasūtījuma veikšanas sekojiet maksājuma norādījumiem. Līzingam var pieteikties uzreiz, noklikšķinot uz norādītās saites, kas paātrinās pasūtījuma apstiprināšanas procesu.

Ja pieteikums kredītam netiek pieteikts uzreiz, tad pēc pasūtījuma saņemšanas sazināsimies ar Jums un pastāstīsim vairāk par līzinga nosacījumiem. Uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta saite uz līzinga veidlapu, kas Jums būs jāaizpilda. Tālāk, tiklīdz saņemsim līzinga kompānijas atbildi, sazināsimies ar Jums un informēsim par aizdevuma nosacījumiem. Ja rodas šaubas, sazinieties ar mums - mēs palīdzēsim! (Vairāk par līzinga noteikumiem var iepazīties šeit)

 

8. Vai Jūs piegādājat mēbeles bez maksas?

Mēbeles bez maksas piegādājam visā Latvijas teritorijā līdz tuvākajai vietai, kur var piebraukt mūsu piegādes mikroautobuss (vairāk par to šeit).

 

9. Vai būtu ātrāk, ja es pats izņemtu mēbeles no noliktavas?

Ja vēlaties paši izņemt mēbeles no noliktavas, varat samazināt piegādes laiku par 1-2 dienām. Tiklīdz saņemam mēbeles no ražotāja, vairumā gadījumu tās piegādājam klientiem jau nākamajā dienā.

 

10. Kuras no mēbelēm pieejamas uz vietas?

Mēbeles, kas šobrīd ir noliktavā, ir atrodamas izpārdošanas sadaļā. To daudzums ir ierobežots (izpārdošanas sadaļa atrodama šeit).

 

11. Vai ir iespējams pasūtīt mēbeli citā krāsā?

Mēbeļu krāsu var izvēlēties, ja mājas lapā ir dota tāda iespēja. Pasūtīt pilnīgi citu mēbeļu krāsu, kas nav uzrādīta vietnē, nav iespējams.

 

12. Vai ir iespējams izgatavot mēbeles citos izmēros?

Mēbeles piedāvājam tikai katras preces aprakstā norādītajos izmēros, taču mums ir liela mēbeļu izvēle, tāpēc noteikti varam atrast labāko variantu atbilstoši Jūsu vajadzībām. Vienkārši dariet mums zināmu, ko meklējat, un mēs jums palīdzēsim :)

  

13. Vai ir iespējams izmainīt mēbeļu komplektu?

Standarta komplektu nav iespējams mainīt, bet ir iespēja izveidot savu komplektu, izvēloties noteiktu mēbeļu kolekciju. Mēbeļu kolekcijas var atrast šeit - https://www.mebeles1.lv/mebelu-kolekcijas-lv.html. Dariet mums zināmas savas vēlmes un mēs Jums palīdzēsim atrast meklēto! :)

 

14. Vai Jūs ražojat mēbeles?

Mums ir ļoti liela mēbeļu izvēle, bet paši tās neražojam. Strādājam tieši ar ražotājiem, tāpēc visas mēbeles, bez starpniecības, dodas tieši pie klientiem.

 

15. Vai sienas montāžas piederumi ir iekļauti mēbeļu komplektācijā?

Piederumi mēbeļu piestiprināšanai pie sienas parasti nav iekļauti komplektācijā, un tie ir jāiegādājas atsevišķi, ņemot vērā ekspluatācijas īpatnības, sienas veidu un iespējamās montāžas metodes. Kvalitātes nodrošināšanai izvēlieties tikai tās skrūves, kas piemērotas konkrētajam sienas materiālam.

 

16.Vai Jūs izstrādājat individuālus virtuves projektus?

Mēs esam izveidojuši dizaina programmu, ar kuras palīdzību Jūs varēsiet vienkārši un viegli izplānot savu mājas virtuvi (virtuves plānotājs atrodams šeit). Kā arī mēs varam Jums izveidot virtuves projektu un izveidot virtuves komplektu no atsevišķiem skapīšiem. Atsūtiet mums savu virtuves plānu uz e-pastu - [email protected] un norādiet virtuves izmērus. Būtu labi, ja virtuves kolekcija un krāsa būtu izvēlēta, jo tas var mainīt gala cenu. Jo vairāk informācijas, jo labāk :)

 

17. Kādos laikos Jūs piegādājat mēbeles?

Mēs vienmēr cenšamies pielāgoties Jums ērtākajam laikam. Vienu dienu pirms plānotās piegādes noteikti piezvanīsim un vienosimies par precīzāku piegādes laiku. Kurjers Jums piezvanīs arī tajā pašā dienā, kad tuvosies Jūsu piegādes adresei.

 

18. Vai šoferis ienesīs mēbeles?

Bezmaksas mēbeļu piegāde ir līdz Jūsu mājas tuvāk piebraucamajai vietai. Piegāde ar preces ienešanu mājoklī ir par atsevišķu samaksu - 15 Eur, neatkarīgi no stāva vai pasūtījuma apjoma. Ņemot vērā, ka piegādi veic viens kompānijas darbinieks papildpakalpojuma pieejamība atkarīga no preces izmēra un svara. Ja nepieciešama mēbeļu uznešana, to varat pievienot noformējot pasūtījumu - izvēloties piegādi ar kastes uznešanu, vai piegādes brīdī vienojoties ar kurjeru par mēbeļu uznešanu.

 

19. Vai veicat veco mēbeļu izvešanu un utilizāciju?

Nē, veicam tikai mēbeļu piegādi.

 

20. Kā es varu pārbaudīt pasūtījuma statusu?


Jūs varat sekot līdzi sava pasūtījuma statusam (vairāk lasiet šeit). Pēc pasūtījuma numura, tālruņa numura vai e-pasta, Jūs varat uzzināt pasūtījuma statusu un paredzamos piegādes laikus.

 

21. Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Lai atceltu pasūtījumu, rakstiet mums uz [email protected] vai zvaniet pa tālruni +371 22722280.

 

22. Vai Jūs piedāvājat mēbelēm divu gadu garantiju?

Visām mēbelēm ir divu gadu garantija. Ja kaut kas ir atgadījies, tad noteikti nepatikšanās neatstāsim :) Sazinieties ar mums! (vairāk par to šeit).

 

23. Ko nozīmē 365 dienu naudas atgriešanas garantija?

Mēbeles varat atgriezt viena gada laikā un atgūt visu iemaksāto naudu, ja mēbelēm nav veikta montāža un tās ir oriģinālajā iepakojumā (par to vairāk lasiet šeit).

 

24. Ko darīt, ja esam saņēmuši bojātu mēbeli vai trūkst kādas detaļas?

Ja esat saņēmis bojātu mēbeli vai trūkst kādas detaļas, lūdzu, informējiet mūs zvanot pa tālruni - +371 22 722 280. Lūdzu, norādiet detaļas numuru atbilstoši montāžas instrukcijai, kura ir bojāta vai trūkst. Arī mēbeļu defektīvās daļas fotogrāfijas jāsūta mums uz e-pastu [email protected]. Šīs fotogrāfijas tiks nosūtītas ražotājam. Ražotājs apņemas izgatavot un nosūtīt nepieciešamo detaļu 15-45 dienu laikā no garantijas reģistrācijas datuma. Jebkurā gadījumā mēs situāciju atrisināsim.

25. Ko darīt, ja mēs vēlamies atgriezt mēbeles?

 

Ja vēlaties atgriezt mēbeles, ziņojiet mums (e-pasts [email protected] vai tālruņa nr. +371 22 722 280). Ņemiet vērā, ka mēbelēm jābūt izjauktā veidā un oriģinālajā iepakojumā. Mēbeļu atgriešana notiek 10 darba dienu laikā vai citā laika periodā, pēc iepriekšējās vienošanās. Mēs Jums atgriezīsim iemaksāto naudas summu ar bankas pārskaitījumu, trīs darba dienu laikā pēc mēbeļu paņemšanas (vairāk par to šeit).

 

26. Kā pieteikties/atteikties no jaunumu saņemšanas?

Jūs varat pierakstīties mūsu jaunumu un aktualitāšu saņemšanai, norādot savu e-pasta adresi pašā sākumlapas apakšā. No jaunumu paziņojumu saņemšanas Jūs varat atteikties - vienkārši noklikšķiniet uz saites "Atteikties no jaunumu saņemšanas" saņemtās jaunumu e-vēstules tekstā vai rakstot uz [email protected] vai zvanot tālruņa nr. +371 22 722 280.