Kategorijas

Informācija par piegādi

Bezmaksas piegāde

Visi pasūtījumi tiek piegādātas bezmaksas visā Latvijas teritorijā līdz kāpņu telpai vai privātmājai (līdz vietai, kur var piebraukt ar piegādes mikroautobusu). Par papildus samaksu šoferis var ienest mēbeles Jūsu mājā.

Specializēts transports

Visus pasūtījumus Latvijas teritorijā piegādājam ar specializētu transportu - mēs uzglabājam un rūpējamies par iepakojumiem, kā arī uzņemamies atbildību par Jūsu mēbelēm, līdz tās droši sasniedz Jūsu mājas.

Piegāde ērtā laikā

Piegādes laikus cenšamies sakārtot tā, lai pasūtījums nonāktu Jūsu mājās Jums ērtā laikā. Vienu dienu pirms mēbeļu piegādes sazināmies ar klientu, lai vienotos par piegādes laiku. Pasūtījuma piegādes dienā darbinieks, kurš piegādās preces, sazinās ar klientu un informē viņu par savu ierašanos.

Apmaksa preces piegādes brīdī

Veicot pasūtījumu, nav jāveic priekšapmaksa vai avansa maksājums. Apmaksāt pasūtījumu var skaidrā naudā vai ar bankas karti preču piegādes brīdī.

Piegādes laiks

Preces aprakstā parasti ir norādīts aptuvenais preces piegādes termiņš, kas tiek aprēķināts no pasūtījuma apstiprināšanas dienas. Kolīdz pasūtījums ir apstiprināts un tā izpilde ir sākusies, mēs par to informēsim telefoniski vai e-pastā un SMS īsziņas veidā. Izsekot pasūtījuma statusam varat arī šeit.

Mēbeļu montāža

Informācija

Lielākoties mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā, oriģinālajos iepakojumos, kuriem klāt pievienota montāžas instrukcija un visa nepieciešamā furnitūra.

Ja nepieciešams montāžas pakalpojums iesakām mūsu sadarbības partnerus dažādos Latvijas reģionos.

Partneru sniegto montāžas pakalpojumu cenas ir atkarīgas no katras situācijas.

Partneru kontakti

Rīga, Rīgas rajons, Jelgava
+371 28 315 702

Daugavpils, Daugavpils reģions
+371 28 222 104

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai ir iespējams izsekot mana pasūtījuma statusam?

Jā, jūs varat izsekot savam pasūtījumam pēc tā apstiprināšanas, ievadot pasūtījuma numuru, e-pasta adresi vai tālruņa numuru, ko norādījāt, veicot pasūtījumu. To var izdarīt šeit.

Vai ar mani sazināsies pirms mēbeļu piegādes?

Jā, piegādes dienā 30 minūtes pirms ierašanās vadītājs ar Jums sazināsies pa pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Dienu pirms piegādes Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar piedāvāto piegādes laiku, uz kuru Jums būs jāatbild JĀ vai NĒ. Ja nesaņemsim pozitīvu atbildi, sazināsimies ar Jums telefoniski, lai vienotos par laiku.

Kam pievērst uzmanību saņemot mēbeles?

Piegādes laikā pārbaudiet vai iepakojumi nav bojāti. Ja ievērojāt neatbilstības, lūdzam, norādīt uz to piegādes darbiniekam. Vēlāk, saudzīgi izsaiņojat preces, ja pamanāt bojājumus vai neatbilstības, rakstiet mums e-pastu uz [email protected] vai sazinieties ar mums pa tālruni +371 22 722 280.

Vai šoferis ienesīs mēbeles?

Šoferis ienesīs mēbeles, ja būsiet pasūtījis mēbeļu ienešanas pakalpojumu. Jūs varat to pievienot noformējot pasūtījumu. To var pasūtīt arī jebkurā laikā pirms mēbeļu piegādes dienas, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 22 722 280.

Ko darīt, ja es vēlos atgriezt mēbeles?

Ja vēlaties atgriezt mēbeles, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu [email protected], pa tālruni +371 22 722 280, vai aizpildot atgriešanas formu, kuru varat atrast šeit. Ir svarīgi, lai mēbeles būtu izjauktā veidā un oriģinālajā iepakojumā. Mēbeļu atgriešana notiek 10 darba dienu laikā. Iemaksāto naudas summu atgriezīsim ar bankas pārskaitījumu, trīs darba dienu laikā pēc mēbeļu atgriešanas (vairāk informācijas šeit).