Iemesli, lai iepirktos tieši pie mums: Iemesli, lai iepirktos tieši pie mums:

FAQ

1. Vai mēbeles ir iespējams apskatīt?

Mēbeles var apskatīt tikai tiešsaitē mūsu mājas lapā, bet paraugus no audumiem vai krāsām ir iespējams apskatīt mūsu birojā -  Rīgā,Krasta iela 86 - 207 kab. Lūdzu,sazinaties ar mums lai saņemtu konsultāciju - mēs vienmēr cenšamies Jums ieteikt un atrast labāko risinājumu :)

 

2. Vai jūs ražojat mēbeles?

Mums ir ļoti liela izvēle mēbelem.Mēs strādājam ar ražotājiem,un visas mēbeles bez starpniecības dodas tieši pie klientiem.

 

3. Vai ir iespējams izvēlēties dažādas krāsas mēbeles , nekā norādīts ?

Ja pie izvēlētās mēbeles klāt ir dota opcija krāsas,tad no tām krāsām var izvēlēties. Bet ja izvēlētajai mēbelei blakus nav pieejama tāda opcija,tad mēbeli ir iespējams pasūtīt tikai tādā krāsā,kāda redzama dotajā attēlā.

 

4. Vai ir iespējams pasūtīt mēbeles citos izmēros,nekā ir dots?

Mums ir liela izvēle mēbelēm,lai mēs varētu piemeklēt Jūsu vēlmem atbilstošāko modeli,izmēru un krāsu.Bet atvainojamies,tāda iespēja nav izvēlēties citu izmēru,kāds jau ir dots konkrētai mēbelei.Vienkārši ļaujiet mums uzzināt ko Jūs meklējat un mēs jums palīdzēsim.

 

5. Vai ir iespējams mainīt virtuves komplektu?

Virtuves komplektu nav iespējams mainīt. Var tikai pasūtīt klāt papildus skapīšus vai arī pasūtīt katru mēbeli atsevišķi.

 

6. Vai veidojat virtuves projektus?

Jā,veidojam arī virtuves projektus.Sūtiet savas vēlmes uz mūsu epastu info@mebeles1.lv. Jūs mūsu mājas lapā varat apsaktīt arī gatavus komplektus.

 

7. Kāda ir maksa par mēbelēm?

Visām mēbēlem ir noradīta cena ar jau iekļautu PVN.Un mēbeles piegādā Latvijā bezmaksas.Atsevišķi tikai ir jāpiemaksā ja izvēlaties,lai piegādātāji uznes Jūsu mēbeles augšā.

 

8. Kuras no mēbelēm ir uz vietas?

Visas mūsu mājas lapā pieejamās mēbeles ir uz pasūtījuma.

 

9. Kāds ir mēbeļu piegādes laiks?

Katrai mēbelei ir individuāls vidējais piegādes laiks,kuru var redzēt pie katras mēbeles apraksta.Mēbeļu piegādes laiki atšķiras, jo tiek izgatavoti pie dažādiem ražotājiem.

 

10. Vai Jūs nodrošinat garantiju Jūsu mēbelēm?

Visām mēbelēm ir 24 mēnešu garantija.Ja kaut kas notiks ar Jūsu mēbelēm,mēs Jums palīdzēsim un neatstāsim nelaimē. :)

 

11. Ko nozīmē 365 dienu naudas atgriešana?

Jūs varat atgriezt iegādāto mēbeli no saņemšanas brīža viena gada laikā un saņemt atpakaļ Jūsu iztērēto naudu,bet mēbelēm jābūt izjauktā veidā un orģinālajā iepakojumā.

  

12. Kā es varu samaksāt par iegādātajām mēbelem?

Ir vairāki apmaksas veidi:mēbeles piegādes laikā piegādātajam skaidrā naudā vai ar bankas maksājuma karti un vēl ar bankas
pārskaitījumu,kurš ir jāveic ne vēlāk kā dienu pirms piegādes vai noformēt līzinga pakalpojumus. Piegādātājs nav tiesīgs atstāt mēbeles,bez apstirpināta maksājuma.

 

13. Vai Jūs piegadājat par brīvu?

Visā Latvijas teritorijā piegāde ir par brīvu.

 

14. Kā es varu pasūtīt preci?

Jūs varat pasūtīt preci mūsu mājas lapā,vai rakstot mums uz e-pastu info@mebeles1.lv norādot tur datus par sevi-Vārdu,Uzvārdu,tālruņa numuru,piegādes adresi(ar pasta kodu),vēlamo apmaksas veidu,un sarakstu ar izvēlētajām mēbelēm un to piedāvātajām opcijām(krāsu,ar gultas režģi vai bez).Kā arī Jūs varat droši zvanīt mums uz +3712272280 un mēs darīsim visu iespējamo,lai Jums palīdzētu :)

 

15. Kā es varu uzzināt infomāciju par savu pasūtījumu?

Ievadot savu pasūtījuma numuru un telefona numuru vai e-pasta adresi sekot līdzi sava pasūtījums statusam varat šeit:
http://www.mebeles1.lv/pasutijuma-statuss/ . Kā arī rakstot mums e-pastu info@mebeles1.lv vai zvanot uz tālruņa numuru +3712272280 un mēs jums atbildēsim.

 

16. Vai Jūs izrakstat rēķinu arī juridiskām personām?

Jā,visi klienti saņem rēķinus un var arī noformēt juridiskām personām,pie pasūtījuma norādot uzņēmuma rekvizītus.

 

17. Kā es varu atcelt savu veikto pasūtījumu?

Ja vēlaties atcelt savu veikto pasūtījumu,varat mums uzrakstīt uz e-pastu info@mebeles1.lv vai zvanot uz tālruņa numuru +3712272280

 

18. Kādos laikos veic preču piegādi?

Mēs vienmēr cenšamies pielāgoties klienta vēlmem.Vienmēr pirms piegādes,dienu iepriekš šoferīts piezvanīs,lai vienotos par piegādes laiku.

 

19. Vai Jūs uznesīsiet mēbeles uz manu dzīvokli vai ienesīsiet mājā?

Mēbeļu uznešana ir papildus pakalpojums, kas maksā 15,- Eur par pasūtījumu. Šis pakalpojums ir atkarīgs no preces izmēra un svara. Piegāde līdz Jūsu mājai ir bezmaksas - šoferis piegādās mēbeles līdz tuvākajai iespējamajai apstāšanās vietai, kur varēs veikt preču izkraušanu.

 

20. Ko darīt tad,ja saņemu mēbeli ar defektu vai trūkstošu detaļu?

Ja Jūs esat saņēmuši mēbeles ar defektiem vai trūkstošām detaļām,uzreiz par to ir jāinformē mūs pa tālruņa numuru +371 22 722 280 vai arī sūtot epastu uz info@mebeles.lv. Vēl nepieciešams nofotogrāfēt defektu vai problēmu,kuru vajag atrisināt un atsūtīt mums uz info@mebeles.lv, šīs bildes palīdzēs mums atrisināt radušos situāciju ātrāk. Bojāto detaļu nomaiņa notiek 15-45 darba dienu laikā,pēc garantijas noformēšanas.

 

21. Ko man darīt, ja vēlos atgriezt mēbeles atpakaļ?

Ja Jūs vēlaties atgriezt mēbeles sazinaties ar mums pa tālruņa numuru +37122722280 vai rakstot uz e-pastu: info@mebeles.lv. Ļoti svarīgi,lai mēbeles nebūtu saliktas un būtu oriģinālos iepakojumos.Mēbeles tiks paņemtas no Jums no 15-20 darba dienām un nauda tiks atgriezta uz Jūsu bankas kontu 72 stundu laikā.