Groza saturs

Grozs ir tukšs
  • Profile
  • Vēlmju saraksts
  • Cart
    Grozs ir tukšs

Atsauksmes

 
Paldies! Paldies! Patiikami paarsteigta par servisu!! Taa turpinaat!!! Inguna no Jelgavas

Labdien!
visiem 10, gan darbiniekiem gan šoferim.
Vispar esmu priecīga, ka pasūtīju virtuve pie jums :)
paldies!
Labdien!Piedošanu par ilgu klusēšanu - viss bija perfekti! Mūsu gadījumā esam paši pielaiduši kļūdu, izvēloties mēbeles nepareizajākrāsā un arī šajā gadījumā Jūs bijāt pretīmnākoši un visu apmainījāt un bijāt pozitīvi un laipni. Paldies!Mūsu atzīme 10.
ar cieņu,Olga Savkina
labvakar!paldies, poegaade bija ātra un kontaktpersona ljoti atsaucīga! 10
Esmu ļoti pateicīga par jauko bār a letes galdu.Apkalpošanai 10 balles, lai Jums veselība 100 baļļu sistemā. Pirkšu vēl un ieteik su citiem
Labdien!

Jūsu apkalpošanas serviss mani pilnīgi apmierināja . Gan pasūtījuma pieņemšana un apstiprināšana ( darbiniece bija ļoti laipna un izlaboja manis pielaistās kļūdas piegādes adreses pierakstā , pārliecinājās par pasūtīto mēbeļu krāsas un veida pareizību), gan šofera pakalpojumiem ( viņš laicīgi ar mani sazinājās, kā arī piegādāja pasūtījumu noteiktajā laikā ). Paldies! Novērtēju viņu darbu ar 10 ballēm katram!
Piegādātajām mēbelēm visa furnitūra un komplektācija bija kārtībā. Saliekot mēbēles , problēmas neradās.

Ar cieņu, Inga
Labdien !Es novērtēju jūsu darbu ar 10. Biju pat pārsteigta par tik ātru piegādi. Lai Jums veicas!!!!
Ar cieņuIlze Veinberga
Es ari iesaku Jusu veikalu,jo cik esmu meklejusi un salidzinajusi,cenas Jums ir zemakas ka citiem un galvenais ta bezmaksas piegade.
Labdien.Paldies,viss gāja pat pārāk izcili.Šoferīši superīgi un meitene pie telefona arī.
Labdien!
Paldies par interesi. Atbildot uz jautājumiem - viss bija kārtībā, esam apmierināti gan ar mēbelēm, gan darbinieku padarīto darbu. Novērtējumam lieku 10 balles. Lai Jums veicās arī turpmākā klientu apkalpošana!
A.c.Dace
Labdien!
Viss bija ļoti lieliski, un es noteikti Jūsu servisu novērtētu ar atzīmi 9, jo kopumā esmu pat ļoti apmierināts - ļoti laipna apkalpošana - bezmaksas piegāde, nav par ko sūdzēties.
Noteikti izmantošu Jūsu veikalu atkārtoti!
Ar cieņu,Māris
Labvakar!Paldies par iespēju saņemt tieši to preci, ko pasūtījām. Ar kvalitāti un piegādi esam apmierināti. Šoferis ieradās precīzi norunātajā laikā.Par apkalpošanu varu teikt tikai to labāko -10balles.Ar cieņu !M.Gorda
Labdien!Paldies par Jūsu darbu. Novērtēju - 10
Vija
Labdien,Viss bija ļoti labi, es teiktu, ka lieku 9, lai ir uz ko tiekties, tā tad uz 10 :)
Paldies,Jauku dienu vēlot,Kristīne
Labdien,viss noritēja ļoti labi. Esmu apmierināta ar Jūsu un šofera darbu - atzīme 10 balles.
Ar cieņu,Diāna
Добрый вечер,
Большое спасибо за прекрасный сервис!!! Всё на 10+ Особенная благодарность экспедитору Давису за профессионализм и выдержку. Ещё раз спасибо, что вы есть.Обязательно воспользуемся ещё раз и порекомендуем друзьям.
Loti labs serviss. Jau rekomendeju draugiem :) 10/10
Labdien! Paldies par sniegto pakalpojumu, mani viss apmierināja un Jūsu darbu varu novērtēt uz 10 ballēm.
Ar cieņu , Veronika.
Labdien!
Darbinieci, kura pieņēma pasūtījumu vērtēju 9. Varētu teikt gandrīz 10, jo darbiniece bija atsaucīga, izpalīdzīga, saprotoša, uz interesējošajiem jautājumiem atbildēja profesionāli.
Piegādi vērtēju arī 9, arī varētu teikt gandrīz 10, jo viss tika izdarīts ļoti labi.
10 - izcili būtu grūti vērtēt, jo tas ir IZCILI, bet- kas tad ir izcili?
Paldies par sadarbību!
Labdien!
Esmu apmierināta ar Jūsu firmas sniegtajiem pakalpojumiem. Gan sazinoties telefoniski darbinieki bija atsaucīgi un operatīvi, gan šoferis bija laipns. Ja ballē, tad jau varētu dot visas 10.
Veiksmīgu darba dienu!
Labdien!
Paldies par jaunāko furnitūras vienību mūsu dzīvokļa interjerā, kas bija iespējama tikai pateicoties Jūsu interneta veikalam!Mūsu vēlmes sakrita ar jūsu piedāvājumā esošajiem produktiem.
Kopumā esam apmierināti gan ar jūsu servisu, gan preces kvalitāti. Apkalpošana pasūtījuma brīdī un preci piegādājos bija lieliska.Tā kā preces piegāde kavējās par aptuveni 2 nedēļām, mēs tikām laicīgi par to informēti.
Kā uzlabošanas vērtas nianses varu pieminēt elastīgāku piegādes laiku, jo ne vienmēr jūsu piedāvātais laiks der man kā preces saņēmējam, jo īpaši, ja ir bijusi kavēšanās.Iespēju robežās būtu vēlams sazināties ar ražotāju/-iem lai uzlabotu daudzo iepakojumu marķēšanu un instrukciju atrašanas iespējas.
Jūsu darbu novērtēju kā labu!
Paldie.Ar cieņu,Andris
Labdien!
Paldies par jaunāko furnitūras vienību mūsu dzīvokļa interjerā, kas bija iespējama tikai pateicoties Jūsu interneta veikalam!Mūsu vēlmes sakrita ar jūsu piedāvājumā esošajiem produktiem.
Kopumā esam apmierināti gan ar jūsu servisu, gan preces kvalitāti. Apkalpošana pasūtījuma brīdī un preci piegādājos bija lieliska.Tā kā preces piegāde kavējās par aptuveni 2 nedēļām, mēs tikām laicīgi par to informēti.
Kā uzlabošanas vērtas nianses varu pieminēt elastīgāku piegādes laiku, jo ne vienmēr jūsu piedāvātais laiks der man kā preces saņēmējam, jo īpaši, ja ir bijusi kavēšanās.Iespēju robežās būtu vēlams sazināties ar ražotāju/-iem lai uzlabotu daudzo iepakojumu marķēšanu un instrukciju atrašanas iespējas.
Jūsu darbu novērtēju kā labu!
Paldie.Ar cieņu,Andris Apinis
Labdien! Viss bija kartiba, bet ieliktu tikai 8 balles nevis 10, jo1)bija runats viena datuma, bet atveda ATRAK uz 1 nedelu un saka varam rit vai parit ievest? nekas jau slikts nav, tiesi labi, ka agrak atveda, bet vareja bridinat, ka jau atvests agrak, ja gadijuma sagribesiet iznemt atrak, nevis UZREIZ RIT VAI PARIT IEVEST?? tas izsit no dzives sliedem.2)man liekas drusku rada neertibas,ka soferis brauc pa Rigu tikai noteiktas dienas nedela.no vienas puses Jusu firmai ir ekonomiski, bet no otras puses, ja klientam ir ierobezots darba laiks(darbs, darisanas utt.), tad tas neerti.Ta viss patika, viss o.k. Veiksmi darba!
Ar cienu, Inga
Labdien!Novēlojies vērtējums - 10 visiem, jo es nezinu, kur vēl varētu tiekties... (neizslēdzu iespēju, ka mums īpaši veicās!) Jūs varētu organizēt kursus vai, kā tagad populārāk, seminārus par tēmu "Kā organizēt darbu interneta veikalā..." u.tml.
Lai veicas!Lolita
Esmu sanjeemusi meebeles/diivaanu ar razhoshanas braaki, bet Juusu darbu veelos noveerteet ar 9 balleem.Kopumaa veelos izteikt atziniibu kompaanijas darbiniekiem par ljoti uzmaniigu attieksmi, izpaliidziibu un gataviibu dod skaidrojumus un padomus. Esmu kopumaa apmierinaata ar pasutiitas preces modeli un shofera apkalposhanu.Mani ieteikumi darba uzlaboshanai:1.Rast iespeeju pasuutiitaajam arii izmantot straadnieku pakalpojumus meebeelju salikshanai un meebeelju transporteeshanai no mashiinas liidz dziivoklim/meebeeles pasuuta arii vecie cilveeki, invaliidi, sievietes !/2. Ja ir konstateeta meebeelju razhoshanas kljuuda jeb preces nokaaveeshana, buutu ieteicams izmantot kaadu bonusu/prezentu par sagadaataam neertiibaam un papildfinansiaaliem klienta izdevumiem/3. Pieprasiit stingraaku kontroli par preces kvalitaati no razhotaaja.
Uz sadarbiibu,Tamaara no Riigas
1 ... 57 58 59 ... 65